نوشته شده توسط : تور و سفر

رازهای رسیدن به پوست شاداب و زیبا

پروتز لب و برجسته کردن لب یکی از عمل های جراحی زیبایی شایع به شمار می رود.
شايع ترين قسمت هايي که تحت برجسته کردن قرار مي گيرد قسمت ورميلون لب، يعني قسمت مرزي بين حواشي لب ها و قسمت قرمز لب هاست. اين کار سبب مي شود تا قسمت خارجي لب ها بيشتر نمايان شود. گوشه هاي لب ها نيز مي تواند تحت پرکردن قرارگيرد. گوشه هاي لب به مرور زمان و در اثر سن و نيروي جاذبه به سمت پايين جابه جا مي شوند که با تزريق مي توان آنها را به حالت اوليه برگرداند. مي توان دو خط برجسته مابين سوراخ بيني و لب فوقاني را نيز که به مرور زمان برجستگي خود را از دست مي دهند، مجددا با تزريق به حالت جوان برگرداند بنابراين تمامي قسمت هاي لب امکان برجسته سازي و برگرداندن به حالت جواني را دارند.
متخصصان زيبايي، لب هاي توپر همراه با کناره هاي برجسته و واضح را از معيارهاي زيبايي لب مي دانند.

روش تزريق اين مواد چگونه است؟
در صورت استفاده از هيالورونيک اسيد جهت برجسته سازي لب، پس از ضدعفوني کردن لب ها و اطراف آنها به صورت دقيق، با استفاده از سوزن هاي بسيار ظريف، اين مواد در زير مخاط و پوست و بالاي عضله لب تزريق مي گردد.

از نسوج مختلفي از خود بدن شخص نيز جهت پر کردن لب ها مي توان استفاده کرد، از جمله ساختارهاي تاندوني نظير بعضي از تاندون هاي اندام فوقاني و بعضي از ساختارهاي فاشيايي بدن.


روش جراحي ديگري نيز وجود دارد که طي آن جراح، قسمت هاي کوچکي از پوست نزديک لب ها يا داخل دهان را برش داده، خارج کرده و آن را به حجم داخل لب ها اضافه مي کند، اما اين تکنيک به لب ها زياد حجم نمي دهد، بلکه بيشتر لب ها را مقداري به سمت بيرون برجسته مي کند.

پس از تزريق، بيمار بايد چه اقداماتي را انجام دهد؟
ورم لب پس از تزريق را مي توان با کمپرس سرد مثل کيسه يخ کاهش داد.

مي توان از کرم مرطوب کننده براي جلوگيري از خشکي لب بعد از تزريق استفاده کرد.

طي چند ساعت اول پس از عمل، بيمار بايد از استفاده از مواد آرايشي لب ها پرهيز کرده و حداقل به مدت 48 ساعت از انجام ورزش سنگين و قرار گرفتن در معرض نور شديد خورشيد خودداري کند.

اگر لب در قسمت محدودي بيش از حد برجسته شود، توسط پزشک جراح پلاستيک، آن قسمت ماساژ داده مي شود تا يکنواختي لازم در لب به دست آيد.}

در این مقاله اشاره ای به عمل بینی شده است.



:: بازدید از این مطلب : 1292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تور و سفر

فواید استفاده از لوسیون و کرم بدن

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

استفاده از لوسیون و یا کرم بدن تاثیر زیادی در حفط رطوبت و زیبایی پوست بدن دارد در زیر به فواید استفاده از لوسیون و کرم بدن می پردازیم:
لغت “butter” به کره ها يا روغن هاي جامد گفته مي شه، ;body butter ها از ترکيب روغن هاي گياهي پايه و روغن هاي جامد يا کره هاي گياهي (مانند کره کاکائو و …) تشکيل شدند. کره بدن آب ندارد و به اين دليله که نسبت به لوسيون ها و کرم ها بافت غليظ تري دارد و زمان بيشتري مي بره تا جذب پوست شود. Body Butter ممکنه، بر اساس نوع روغني که داره و نوع پوست مصرف کننده، يک لايه کمي روغني، از چند دقيقه تا چند ساعت روي پوست باقي بگذارد.
تمام کرم ها يا لوسيون هاي بدن طبيعي، از روغن ها، آب (يا عصاره ها و محلول هاي گياهي حاوي آب) و يک موم يا يک غليظ کننده (مانند صمغ زنتان) يا انواع مواد امولسيون کننده (مانند براکس) ساخته شدند.

لوسيون ها و کرم ها، نسبت به کره بدن بافت سبک تر و رقيق تري دارند و راحت تر پخش و جذب پوست مي شوند. لوسيون ها از کرم ها رقيق تر هستند، چون نسبت به کرم ها درصد بيشتري آب دارند.

اگر شما از آن دسته افرادي هستيد که پوست کف پاهايتان به دليل خشکي زياد ترک مي‌خورد، استفاده از لوسيون بدن مي‌تواند به شما کمک بسياري کند. لوسيون‌هاي بدن در جدا کردن سلول‌هاي مرده کف پا نقش به‌سزايي دارد. البته در شرايطي که پينه‌هاي کف پاهايتان قرمز، ملتهب و دردناک است، بايد با پزشک‌تان مشورت کنيد.

استفاده از لوسيون‌هاي بدن حس خوبي را به افراد منتقل مي‌کند. در ضمن رايحه و بوي خوش آن فراموش نشدني است. شما مي‌توانيد رايحه لوسيون‌هاي بدن را با توجه به نوع پوست و علائق خود و با در نظر گرفتن خواص ترکيبات موجود درآن انتخاب کنيد.

حتي اگر پوست شما در بهترين حالت سلامتي و شادابي باشد و به هيچ‌گونه مرطوب‌کننده‌اي احتياج نداشته باشد، استفاده از لوسيون‌ بدن به پوست‌تان آرامش مي‌دهد. اگر لوسيون را همراه ماساژ بدن استفاده کنيد تاثير آن چند برابر مي‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 1303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 بهمن 1399 | نظرات ()